27 de juny 2008

Ciutabella

La Valèria diu Ciutabella. I de bella ho és molt. Ens agrada molt. Sant Joan és meravellós a Ciutadella. Tradició que es conserva pura, on tothom en gaudeix. I el més important, tothom en vol gaudir. El primer cop que la vaig viure va ser l'any 96 i passats 12 anys tot continua igual. La nit de 23 de juny del 96 anava passejant per la plaça del Born i la filla de la Pastisseria Moll ens va convidar a anar-hi i prendre un ginet (Gin Xoriguer amb llimona). Vam entrar fins l'obrador i vam estar xerrant, menjant i bebent. Jo patia perquè no em coneixien de res i ens van convidar sense més, perquè les vaig preguntar una cosa.



Aquest 23 de juny passat, vam ser convidats a peu del port a fer un aperitiu amb uns amics dels pares dels probables sogres de ma cunyada. Vaja, que una gent que no ens coneixia de res, en saber que érem a Ciutadella ens va convidar. A tot. Primer l'aperitiu, després a casa seva a dinar, després a casa d'uns seus amics a veure la festa, a casa dels notaris, a casa de no sé qui més.... Quan vam dir que marxavem perquè les nenes estaven molt cansades, van exclamar Ja marxeuuuu!

Abans que a Menorca vaig anar a Hawaï, a Honolulu i us prometo que és millor Ciutadella. Menorca és una illa molt més maca en global. D'acord que les platges d'aquí no tenen palmeres però allà de fotos precioses només les pots fer en platges concretes. Aquí, vagis on vagis són precioses. La Macarella, Macarelleta, Cavalleria, Son Bou, Galdana......

Si vols veure alguna foto més pots entrar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada