22 de novembre 2010

Pipi

"... mierda. Sois mierda, basura. Socialmente sois una mierda y os pienso aniquilar. Joder, la vida es una mierda, la gente es una mierda, todo es una mierda enorme. Os aniquilo, os aniquilo. Dadme una hembra, necesito una hembra, una hembra salvaje....."

-Papa, que vol dir hembra?
-Una dona.
-I salvaje?
-De la selva.
-Una dona de la selva? No ho entenc. Què li passa?
-Està boig.
-Perquè?
-No ho sé, està boig, per això diu tantes tonteries.
-Però com es fa per estar boig?
-Potser ha begut molt i per això es comporta així?
-Què vol dir es comporta?
-Que es porta així de malament.
-Ha begut molta cervesa?
-Si, molta. Però per un dia que beus molta cervesa no et tornes així. Un dia jo en vaig beure massa i em vaig marejar i prou, però no em vaig tornar boig.
-Quantes en vas beure? Tres?
-Si, potser quatre i tot.
-És veritat, tu no estàs boig.
-Quanta cervesa has de beure per estar boig?
-Doncs molta i molta, i a més cada dia.
-Doncs si beu tanta cervesa, aquest home no podrà parar de fer pipi.

1 comentari:

  1. Hey Davit!

    Acabo de llegir tots els teus post d'aquest mes, m'han agradat molt i amb aquest i el d'amor de iaia he rigut molt!

    Res, que sàpigues que desde la ¨distáncia propera¨ et vaig seguint!

    SALUT!

    ResponElimina