12 de juny 2010

Il·lusió

He estat 5 mesos produïnt de manera aficionada però constant. He portat la llibreta a tot arreu i he anat escrivint i dibuixant. No és innat perquè m'és difícil fer vàries coses al mateix temps. Si llegeixo no escric ni dibuixo. Si escric no llegeixo. Tinc ganes de tornar a escriure. Dibuixar. Explicar coses. Però no vull repetir-me i em costa trobar temes.

Fa un parell de dies vaig acabar El joc de l'àngel i veig el difícil que ha de ser escriure un llibre. Amb interès. Són vàries les persones que em diuen que escrigui un llibre. I la vanitat fa acte de presència. Aquest estiu intentaré preparar el guió per intentar-ho. M'hauré de documentar. Haig de trobar un pseudònim? I el tema de fons.

Ara faig servir la llibreta bàsicament al tren o prenent un cafè amb llet. Vaig sentir una escriptora que deia que es posa davant el teclat a quarts de nou fins quarts de tres. I no para. Què haig de fer jo, posar-me de vint-i-dues a vint-i-quatre? Ho provaré.

Encara que sigui dolent, em comprareu el llibre?

3 comentaris:

  1. Pots comptar amb una venda, com a mínim, Davit. Prova-ho, que no tens res a perdre i molt a guanyar

    ResponElimina
  2. Perfecte. Ja imagino quan et trobi i em diguis que l'has comprat i jo et contesti: Ah, has estat tu?

    ResponElimina
  3. El Josep no seria el único, Davit...

    ResponElimina