03 d’abril 2008

Nou zero dos

- Bienvenido a Orange. Para poder ofrecerle un mejor servicio telefónico, por favor, escoja de entre las siguientes opciones la que mejor se adapte a sus necesidades. Para temas relacionados con altas pulse 1…..para facturas pulse 3.

Tres

- Para consultas pulse 1, para pagos pulse 2, para estado pulse 3, para otras consultas pulse 4.

Cuatro

- Si desea cambiar la domiciliación, por favor llame al 902 012 220.

Cabrons, podieu dir-ho abans, òstia, penso. Marco el nou número i tornem-hi.

- Bienvenido a Orange. Para poder ofrecerle un mejor servicio telefónico, por favor, escoja de entre las siguientes opciones la que mejor se adapte a sus necesidades. Para temas relacionados con tal pulse 1…..para facturas pulse 3.

Tres

- Para no sé qué pulse 1, para lo otro pulse 2, para estado pulse 3, para cambios de domiciliación pulse 4.

Cuatro

En dècimes de segon haig de pensar entre les opcions que m’ha dit, treure’m el telèfon de la orella, prémer la tecla i tornar a escoltar, tot abans de què la màquina comenci a parlar de nou.

-Por favor, espere unos instantes, todos nuestros operadores están ocupados.

És estrany que tots estiguin ocupats. No m’havia passat mai! Sempre contesten de seguida, oi? Els primers 10 segons esperes tranquil, a partir de què torna a dir el missatge, et comences a posar nerviós perquè és clar, he trucat a un 902 que pago jo, no?
Penso en penjar però seria pitjor. Segur que hauria de tornar a passar pel mateix. Entre que busquen frases hiperllargues per anar fent córrer el comptador i que sempre estan ocupats, de mica en mica s’omple la pica i també els pebrots dels que hem d’esperar.

Finalment després de dos minuts aproximadament, et responen. Suposo que els dos minuts deu ser una norma de tots aquest tipus de telèfons. Tot és una conxorxa per treure’t els calers, segur. No tinc una altra explicació.

- Buenas tardes.

Silenci absolut fins que tu no dius res. No pot dir directament, buenas tardes ¿en que puedo ayudarle?. No. Tot converses petitetes amb el mateix objectiu.

-Buenas tardes, responc.

Llavors, encara que li diguis el número de contracte, el número de telèfon, el dni, el que vulguis. GNUEEEEEEEC, error. Sempre el tio necessita el contrari. Casualitat? NOOOOOOO.

-Dígame el número de telefono.

-931234567

-Es usted el titular.

- No, mi mujer. Y se llama cristina tal i tal con dni 38789658 T de tarragona y que ahora mismo le esta poniendo una colonia especial en la cabeza de una de mis hijas porque no hay manera de que los piojos, liendres y demás animalitos se le vayan y dejen de picarle el cuero cabelludo. Sabe? Lo que le quiero decir es que ahora no se puede poner.

Perquè és clar, si no ho dius, troben l’excusa per que pengis i hagis de tornar a trucar i per tant a passar pel tub i pagar uns quants leuros, que diuen alguns.
Total, que llavors em comença un rifi rafe dialèctic. Que si no entén el que li dic, que si por favor me espere un momento, que si tengo la factura delante, que si me depilo, que si soy del barça,....
Que li haig de donar el numero de compte nou i el vell. Tot i dir-li 18 números em diu que o li dic els 20 o res, que no ho pot fer. Li dic que s’esperi un moment que ho busco. Mentre ho busco, el tio em diu que haig de penjar i tornar a trucar. Ja sabem amb quin objectiu! Correcte, tornar a cobrar per establiment de trucada, per esperar, per estar ocupats, per comprovar dades.....

- Oye, una pregunta, li dic emprenyat. Verdad que he llamado a un 902 y lo pago yo?

Silenci indefinit.

Bé, al final vaig haver de penjar per buscar la informació que em demanava ja que ho tenia súper ben arxivat.

El més important en tots aquests temes i cabdal per a la vostra salut és escollir bé l’hora en què truques. És una mica similar a escollir bé les cançons d’un càsting o el vestuari per anar a una entrevista.
Has de trucar el diumenge a les 9 del matí, has d’haver passat una bona nit, has d’haver descansat, has d’estar serè, has de tenir la tranquil·litat de què tens 5 hores per endavant per poder solucionar-ho.

I sobretot, no has de tenir ni al·lèrgies ni estar refredat. Perquè? Doncs perquè si coincideix que parles com l’ós Iogui, esternudes o similar, ells s’hi aferraran i et diran que no t’entenen, que repitas por favor, que mejor llame en otro momento,etc,etc.

Sempre amb el mateix objectiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada