04 de juny 2012

Festa

Ara fa un parell de mesos.

-Que nooooooo, que no vull fer una superfesta, que ho penso fer a la meva manera, ni catering ni res, ho farem en plan informal. Podem fer-ho al jardí?
-Nen,  no siguis tonto i parla amb la que ens ho va fer aquell cop pel grup de teatre, va quedar superbe i és molt barat.
-Mama, podem fer-ho al jardí?
-Si, i tant.
-Gràcies
-I que faràs?
-Doncs aperitius (bocabits, patates, drakis i olives), unes quantes amanides, unes pizzes de les meves i embotits, i de segon li diré a la Montse que faci mandonguilles amb sípia per tothom.
-I com posarem les taules i les cadires?
-Les taules? Res de taules, un parell per posar les coses i tothom dret.
-Però nen, que no veus que la gent ha de poder asseure's!
-Ja ho sé, a fora hi ha 6 cadires, a dins n'hi ha 10 que traurem, els 6 sillonets, les 4 hamaques,...collons, hi ha seients de sobra!
-Però la gent ho ha de trobar tot muntat!
-Anem a veure, que són amics meus, que vindran en bermudes, que quan arribin un obrirà bosses de patates, l'altra portarà cerveses a la taula i l'altra tallarà les pizzes, l'altra farà amanides, que no són invàlids òstia! Que no és un restaurant que és com si fos Sant Joan, que tots farem de tot. És una reunió d'amics per celebrar que en faig 40.

Com imaginava mons pares van estar nerviosos perquè tot sortís bé. Ma mare patint perquè no hi hauria prou menjar (i n'hi va haver massa) i perquè tot estés net com una patena, i mon pare perquè el jardí estés bé i arreglat.
-Escolteu, que són els meus amics, que no són uns inversors que venen a comprar la casa!

I la meva dona igual. Que si has previst això, que si allò, que pensa que no sé què, que jo faria no sé què altre.
-Escolta, que te n'oblidis, que munto jo el dinar i ja està.

I ho vaig portar fins a les darreres conseqüències. Fins i tot em vaig anar a comprar jo mateix el regal!

Estic molt content de com va sortir tot, de com s'ho va passar la gent, dels gintònics finals i de la satisfacció de tots d'haver gaudit d'una gran jornada. Ja tenim una altra data per recordar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada