31 de juliol 2008

Campofrio

Imagines un anunci d'un fabricant de cotxes ridiculitzant a tota la gent que va en bici? No, oi? Doncs això és el que ha fet en una campanya aquesta marca d'embotits, que no se'ls ha acudit res més que agafar una família de vegetarians i ridiculitzar-la. Fa 40 anys no passava res perquè la publicitat era unidireccional. Et passaven un missatge, tu te'l creies i punto, que deia aquell.

Però m'estranya que Campofrio no s'hagi adonat que les coses ara no funcionen així. Que no només hi ha més associacions i col·lectius que abans, sino que ara es pot verificar la notícia de manera més ràpida, i sobretot, que se li pot donar un ressò que en molts casos, es torna en contra de l'emissor.

Com a mostra de com funcionen les coses, aquest video d'un grup d'ecologistes que han visitat una granja de l'empresa per mostrar-nos que fan. Jo menjo verdures, peix i carn, sent conscient de què implica. De què s'ha de fer per menjar un filet o un llenguado. El que no em sembla bé són les maneres, com sempre.

Campo-frio. I tant que són "frios".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada