Ja tenim un producte que dirà molt del qui el porti. Està destinat a homes exclusivament, en principi. Estic segur que alguna dona també el consumirà.
Diuen que el famós dissenyador Tom Ford ha creat per a una empresa un nou perfum. L’encàrrec era clar i més després de què els estudis de mercat demostressin que hi ha un nínxol de mercat.
També diuen que existeixen productes que incentiven el tacte, la vista o el gust, però que cap desenvolupava l’olfacte. El nom ja ho diu tot. El logo és perfecte. La publicitat i la web és transgressora.
Dubto, sincerament, de la veracitat del producte. No puc concebre que algú es compri un perfum que no precisament fa olor ni de taronja, poma, préssec o meló. El perfum fa olor a figa.
Us prometo que no em puc imaginar, com diu la web http://www.smellmeand.com/, que sigui una essència per gaudir de la olor d’una bonica dona. De fet, ja el nom de la web ho diu tot, smellmeand = olora'm i .....
Més que on anirem a parar, ja és fins on hem arribat!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada