06 de març 2011

Estupidesa Absurda

Ha entrat en vigor la llei que prohibeix fumar en espais com estacions de tren, bars i restaurants o fins i tot dins de recintes com hospitals, encara que estiguis al seu jardí.

És una mesura que em sembla bé ja que el fum em molesta com bé sap tothom i en especial la Melanie, aqui li vaig girar la cara després que em llencés el fum de la seva cigarreta en actitud meitat xulesca meitat flirtejadora.


Però el que no em sembla bé és portar aquestes decisions a límits absurds i estupids. Potser prefereixo que els deixin fumar en espais oberts, a l'aire lliure amb la condició que no llencin les burilles a terra. O que fumin gratis però se'ls multi per porcs.

L'altre dia fan l'estrena d'un musical, HAIR, que explica una història dels anys 60-70 i en un moment de l'obra encenen una cigarreta. Parlen de d'una època en què la societat estava canviant, on el fumar començava a estendre's. Llibertat, amor, no a la guerra, marihuana....
Els productors de l'obra per fer-ho més versemblant van anar a una herbolisteria i van encarregar una barreja de plantes per simular maria.
Doncs un espectador ha denunciat l'obra perquè es fuma durant l'espectacle i considera que si la llei diu que no es pot fumar en espais públics tancats, els actors no haurien de fumar.

I LI HAN DONAT LA RAÓ!!!

Estem atontats o què?
El dia que facin una obra de teatre sobre la figura de Fidel Castro, que s'encendrà enlloc del cigar, una botifarra negra?

Si ja ho dic jo que no sé on anirem a parar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada