07 de maig 2010

Sol solet

Vull estar sol.
No vull parlar amb ningú.
Deixeu-me una estona per a mi, per a mi sol.
Necessito pensar, endreçar el cap, organitzar el dia, mirar de no deixar-me res, prioritzar, tantes coses! No, no em caieu malament, no és res personal, no us ho prengueu malament, és només una estona, el meu espai. No penso que sigui tant difícil d'entendre. No em passa res. Ni estic trist, ni deprimit. Només que vull estar sol. Vull llegir, no em puc distreure. Vull dibuixar. I escriure. M'ho passo bé i em fa desconnectar molt.

Aquest és l'únic moment que tinc, quan vaig en tren a treballar.

1 comentari:

  1. Doncs si, la veritat és que de tant en tant necesitem estar sols i no per estar amargat, deprimit o una altre cosa, sino per que si.
    Ànims Davit!!!!

    ResponElimina