05 de febrer 2010

No et tapis!

Puja una noia preguntant si aquest tren para a Gavà. Estem a Sants. En castellà. Alta, morena, amb cabell d'anunci, ulls negres, molt grans, lleugerament maquillada, guapota, es fa mirar.
Jo estic en un lateral, ella s'asseu davant meu en perpendicular. Treu el mòbil.

Oye, donde bajo? En Gavà o Castelldefels? Como quieras pero piensa que اجمل التهاني بمناسبة الميلاد و حلول السنة الجديدة Tu mismo, اجمل التهاني بمناسبة

Primer he pensat que era andalussa, però una del sud que parla àrab! Obre el bolso i treu una espècie de foulard. Està organitzant tot el que hi porta, penso. Estén el mocador de manera endreçada, amb ordre, com un ritual. S'incopora un pèl i se'l posa pel cap. Se'l lliga amb dos imperdibles.

Em moro de ganes de preguntar-li, de saber perquè. Arribem a Gaà. Jo camino més ràpid que ella. Surto i hi ha un cotxe al pas de vianants. Hi passo per davant. Miro. En Mohamed, Ali o Kacem, com es digui, també em mira. Al cap d'uns metres em giro. La que era morenassa hi ha pujat.

Mon pare diu que li fa el salt. Potser si que porta una doble vida.

Tapada és una més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada