19 de novembre 2009

Frases amb mel

És l'hora de dinar. Estic a la barra. Sol. Llegint el diari. S'asseu una noia a costat meu. Agafa el telèfon mòbil i comença a parlar de manera estúpida, tapant-se la boca, però amb suficient volum per a la meva atenció. Em giro per veure quina cara posa. Coherent amb la manera de parlar. Amb boqueta de pinyó. No, pinyonet. Tot plegat molt ridícul. Va parlant. Bé, de fet sembla que estigui gemegant pels sons guturals que va emetent. Per un moment pensava que s'havia ennuegat amb un pinyol.

Em venen al cap altres persones, en aquest cas coneguts, que mútuament es deien bitxo, però no del que pica no, bitxo de bitxet, de personeta petita. Has de tenir un domini de les cordes vocals quasi professional. És molt dificil parlar així, és tota una tècnica. Tot plegat és com una sobredosi de mel que m'empalaga, tant parlat com sentit.

Una conversa tipus seria:

Hola carinyo, què com ha anat el matí? Molt bé, quan arribi a la tarda m'acompanyaràs allà. D'acord, així després baixem tranquil·lament, que no tenim pressa. Val, i també una amanida d'aquelles tan bones que prepares. Molt bé, un petó. Adéu.

Doncs ara digues-la amb aquest to estúpid que practiquen els que sembla ser que estan superenamorats i que pensen que si parlen així demostren que ho estan molt més. És molt dificil. D'entrada has de posar molts diminutius, això implica canviar carinyo per carinyet, tranquil·lament per tranquilets, amanida per amanideta i petó per petonet. Va, prova-ho!

La tarda del mateix dia. Tren. Pis superior. Home d'uns quaranta. PSP. No sé si jugant o mirant. Sona el seu mòbil. Riiiiing. Exclama. Mira el telèfon. Jooodeeeeeeeeeeeeeeeer, diu. Contesta. Hola carinyo, que tal estàs amor meu....val, doncs ara ens veiem, amanida perfecte, em ve molt de gust, vinga, un petonet, fins ara. Penja. Bufa. Bufa molt. Només fa que dir la F. Va dient que no amb el cap. Torna a agafar la PSP. Segueix el que estava fent.

Tots hi passem per aquesta fase? De veritat? Si tu ho dius. Va, desconnecta't. No, tu primer, va tu. Noooo, desconnecta't tu, jolines va en seriu, apaga. Vaaaa, apagaaaaa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada