14 de setembre 2009

Riego

Abans de l'estiu un amic em va dir que un veí seu va penjar un paper a l'ascensor de l'escala de la comunitat per consultar si voldrien canviar d'administrador de finques. Des de llavors no l'he vist i no sé el resultat. De fet, m'és ben igual, vaja, que me la pela.

I ara que ho penso, no sé si era el Pedro o el Josep, em va comentar que volien fer un sopar sorpresa a la Magda, però que no es posaven d'acord amb el restaurant on fer-ho i que ho volien decidir en una votació. On deuen haver anat? Tant me fot!

Hi ha tantes consultes que no van amb mi que ni em preocupo. Jo tinc 1 giga d'espai. Si el vaig omplint amb coses que no m'aporten, al final no tindré lloc per quan ho necessiti de veritat.

Belen Esteban o Campanario? L'altre dia vaig veure una mini debat. Per curiositat, per saber què deien. No n'he guardat cap byte. M'importa tres parells de raves i per tant, ni m'indigno ni em posiciono.

Quan t'indignes és perquè realment el tema el trobes important, no? I per això estic content, perquè al final el meu amic sap que pensa una part de la seva comunitat de veïns sobre l'administrador de finques malgrat que l'Ajuntament els va prohibir fer-la.

Perquè ningú recorda la consulta feta a Montellano (Sevilla)?

"¿Está usted de acuerdo con la incorporación de Montellano al consorcio de agua del Huésnar?". El 68% del censo fue a votar el 9 de junio de 2002 y el 70% tumbó la propuesta que, entonces, apadrinaban todos los grupos (PSOE, PP e IU). Al PSOE, en el gobierno, a punto estuvo de salirle cara la operación. En las elecciones siguientes perdió la mayoría absoluta.

M'he quedat de pedra amb la notícia. Que fort que no hagin volgut formar part del consorci del Huésnar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada