28 de setembre 2009

Coca-Cola

Clarivident el missatge del director de comunicació. Fa dies que es pot veure l'spot on ens recomanen que comprem coca-cola envasada "en nuestro distribuidor más cercano".

Ja fa temps que en molts llocs et posen llaunes que provenen de països de l'est com Ucraïna. Molts bars i restaurants la compren fora del circuit habitual, fet que fa perdre a Coca-Cola un 60 milions d'euros l'any. Al google pots trobar ofertes de partides de llaunes a 0,26€ unitat. No cal dir que hi ha molts comerços que les compren per tenir més benefici.

Doncs el director de comunicació (dircom pels pijis) va sortir a la TV dient que sisplau, que la gent no la compri ni consumeixi ja que llavors no estàs donant negoci a Españ·ña, doncs el més important és primer la gent d'aquí i que després, si s'ha d'ajudar a d'altra gent, doncs ja se l'ajudarà, però que el primer era pensar en la gent d'aquí.

Estic totalment d'acord amb el seu missatge. De fet és el que porto reclamant des de fa molt temps. Que primer jo, i després els altres. Que jo vull ajudar els altres però que primer miraré pels meus. El que em sobta és que ell transmet aquest missatge (amb el recolzament de tanta i tanta gent) però quan li explico jo, no l'entén i diu que sóc un separatista.

Amigo, ¿donde está la diferencia, porque yo no la veo? ¿Como que no es lo mismo? Tu quieres lo mejor para los tuyos. Quieres que el negocio se quede en tu país. Yo también quiero lo mejor para mi país y que el negocio/dinero se quede aquí, que es donde se genera. No es tan difícil de entender, no?
Això de posar-se en la pell de l'altre, va molt bé, ajuda a entendre moltes coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada