17 de novembre 2008

Caçar

El dissabte vam anar a caçar bolets. De fet era l'excusa per sortir plegats a caminar per la natura. I l'objectiu que m'havia marcat el vam aconseguir amb escreix. Vam anar al mateix lloc on jo recordava que hi havia anat quan era petit, a Begues.

Malgrat que elles dues no volien baixar del cotxe perquè Em fa mal la cama i a mi la panxa. Jooooo, quin rolluuuu. Jo em quedo aqui escoltant la ràdio, etc... un cop més vaig imposar l'autoritat de pare que se'm va concedir gràcies a la matrona.

Vam agafar quatre troncs a títol de bastó i cap amunt. No us podeu imaginar com van gaudir de passejar pel bosc i de trobar bolets. La nostra inexperiència va fer que de la cinquantena que en vam collir, en reconeguéssim quatre o cinc. Però tant és. Només de veure com s'ho van passar ja estem contents. No vam evitar un cop més que es barallesin. Volien les dues ser les primeres a trobar-ne, les primeres a passar per allà, per collir-los, per olorar-los...

L'any vinent no només mirarem Caçadors de bolets. També ens informarem de quins són bons o dolents i evitar qualsevol problema i així poder menjar el què collim. El de la imatge és un dels més verinosos, i com diria la Valèria: Mira quin bolet més monuuuu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada