15 d’abril 2008

Tamagochi

Que divertit és veure que algú riu amb ganes. Molt divertit, i a més s’encomana. Genera que tot l’ambient sigui positiu. Però sempre que no és escandalós ni forçat.

Ahir, tornant amb tren, m’assec al grup de quatre seients en el mateix sentit de la marxa. A la meva esquerra i davant meu al primer seient del grup de 6 seients, un noi comença a llegir una revista. En un moment donat comença a encongir les espatlles i el coll, es posa la mà a la boca, i comença a evitar que se’l sentís. No podia parar de riure. Anava llegint i rient.

Jo, llavors, vaig voler llegir també el que li feia gràcia. Ja us dic que llegir una revista d’algú que està davant teu i en diagonal no és fàcil, però volia saber què pebrots li feia tanta gràcia. Vaig aconseguir llegir el titular següent: “Niño viaja a Japón para vengar la muerte de su Tamagochi”

Em va fer gràcia. I de sobte em va venir al cap una notícia que vaig llegir al tren camí de Ràdio Sabadell la setmana passada en la que explicaven que un grup de creatius d’una agència publicitària estava a punt de treure al mercat una revista amb notícies surrealistes i òbviament falses. Recordava la notícia de la portada.

Mentrestant el noi seguia rient molt. D’entrada sol. Després m’hi vaig afegir jo, només de veure’l. El senyor assegut davant del noi, també reia. La parella de la seva dreta, també. Els quatre ens miràvem i somrèiem de veure com s’ho passava de bé. Finalment, el noi es va alliberar aixecant el cap i exclamant un QUE RISA.

- Perdona, aquesta és una revista que un grup de publicitaris han editat amb notícies de conya?
- Viste, sho la conosco d’argentina. A unos estudiantes les shevó unos meses el preparla y creo que ahora la editan acá.
- L·Leí en una ravista que una agència iba a sacar una. Recordo que la portada era con el titular: Eyacula all-i-oli, monta un bar y se forra.
- ES ESTA. MIRÁLA.

I a partir d’aquí vam començar a parlar, me la va deixar fullejar, i finalment l’he trobada a internet. Ell em deia que no sabia si aquí aquest tipus d’humor tan surrealista i delirant funciona. Es veu que allà té molt d’èxit. Personalment, crec que molta gent podrà riure una estona.

www.revistañah.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada