17 d’abril 2008

Destí

Ahir vaig recopilar de diferents diaris el meu horòscop del dia. Queda clar que d'entrada, el meu futur és incert només mirant les dates entre les que es considera que s'és Taure.

- Tauro 21-4 /20-5
La vida social estimulará tus asuntos. Conviene que des a conocer tus proyectos, que se sepa lo que haces.
- Tauro 20-4 /20-5
Tu conducta extraña en una reunión provoca perplejidad. Situación imprevisible con la pareja. Ánimo contradictorio.
- Tauro 21-4 /20-5
Pletórico de energía y de emociones, de buen pasar ante la vida y recogiendo los frutos de la tierra.
- Tauro 20-4 /21-5
Empieza ya a superar el bajo tono general de estas semanas. Posibilidad de un feliz encuentro afectivo durante un viaje.
- Tauro 20 de abril - 19 de mayo
Si lograr tus fines requiere madrugar o acostarse más tarde ese será el precio que tendrás de pagar para conseguirlo. Después te alegrarás mucho de haber invertido bien esas horas. Ahora mismo no te das cuenta, pero todo tendrá un buen significado y mejor aún un significado productivo.
- Tauro (?)
Nuevos intereses le darán color y sabor a tu vida. Nada ni nadie podrá frenar tu ascenso a nuevas cumbres. Después del desengaño y el sacrificio te llegan los laureles. El dinero vuelve a fluir y cobrarás algunas deudas que creías no te iban a saldar. Cumplirás con tu familia, amigos, socios, pero te asegurarás de cumplir primero contigo.
- Taure (21/04 - 20/05)
Època de canvis. Una important reestructuració laboral et pot beneficiar. Estabilitat emocional.

En concret ahir, em vaig llevar a les 7:40h, a les 8:10h vaig agafar el tren. A les 8:40h vaig prendre un cafè amb llet i dues pastilles Condrosan per regenerar-me el cartílag del genoll dret. A les 9h. estava a la feina fins les 14h. Vaig avançar coses però cap reunió.

No vaig estar especialment feliç ahir. Normal. A les 14:10 vaig menjar un petit (molt petit) entrepà de pernil salat, coca-cola i tallat. A les 15h torno a la feina. Segueixo actualitzant feines, arxivant, enviant, corregint. A les18h, vaig marxar al tren. 18:15, destinació Castelldefels. Parlo amb un amic que es casa el 28-29 de juny. Arribo a casa, em canvio i vaig a jugar a pàdel per substituïr un amic d'un amic. Torno a casa, i a partir d'aquí el de sempre. Sopar de les nenes, sopar nostre, una mica de tele, sexe i rock 'n roll i cap al llit.

Encara no he trobat, ni les cumbres, ni el viaje, ni fluye el dinero, ni frutos, ni deutes cobrats. Algun canvi a la feina si que hi ha hagut. També la preuada estabilitat emocional.

Avui diu que a partir de la nit s'inicia el meu període anual de renovació psíquica i que em sentiré més "despejado" ja que Mercuri ingressa a Taure.

Estigueu al lloro. I aviseu-me si faig coses extranyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada