09 d’abril 2008

Ràdio Sabadell

Ahir vaig estar a Ràdio Sabadell convidat en un programa magazine de tarda per parlar del Marketing als supermercats. I tot per haver sortit el dimarts Sant al diari gratuït Metro.

És molt interessant veure com es fa un programa. Pensava que abans de parlar tindriem temps de parlar amb el presentador, preparar una mica la tertúlia. Res de res. El tema començava a les 18:10 i vam entrar a les 18:08.

Al principi em vaig posar nerviós, suposo per ser el primer cop d'estar a la ràdio. Un cop fas la primera resposta et relaxes. Em vaig relaxar tant que vaig oblidar de dir el nom de l'empresa. Però bé, com que el perfil de l'oient és de mestressa de casa de Sabadell, no és tan greu.

Va ser divertit. M'ho vaig passar bé, i segur que a les tres persones que em van escoltar en directe, també. Tres no és atzar, tres són la Crispi, la Jana i la tieta.

Ho vols escoltar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada