19 de maig 2008

Tornem-hi

Tornem-hi. Vaig al caixer del Banco Popular, perquè és el que tinc més a prop. Introducir tarjeta, introducir pin, sacar dinero, continuar, continuar. Em torna la targeta. Em dóna un paperet que diu que m’han donat 20 euros. Però no hi ha 20 euros. No me’ls entrega. Són les 8 i 8. A les 8 i 12 passa el tren. Ja sé que arribaré tard. Truco a la porta. El tio em “diu” amb senyes que fins a dos quarts no obren. Jo li faig senyes amb el paperet dient-li que passa alguna cosa mentre dic en un volum normal: no m’ha donat els diners. No em fa cas. Truco al timbre amb insistència i quan s’acosta a la porta li crido NO M'HA DONAT ELS 20 EUROS!!!.

Torna a dins i li explica a una noia. Més tard sabré que es diu Angeles. Me dehas el deneí, mentre comprova nom i cognom amb una targeta que no és la meva. No és la meva targeta. M’ha donat el paper i la targeta però no els diners. Ah, como me indica una falta el sistema pensaba que era esto. No, em falten els diners. Si te quieres esperar a que haga un reset y la comprobación. Vale, cuantos minutos. Ah no, ya mañana.

I que pretenia, que anés a buscar el sac de dormir i acampés al carrer fins demà? Que collons vol dir si te quieres esperar! De que banco eres? De ING. Puedes ir al cajero de allí o al de allà. O si quieres llámame? Llámame y ya está, y es queda tan ample. Me das el teléfono?, porque si has visto que soy de ing quiere decir que esta no es mi oficina y por tanto, es dificil que sepa tu telefono, porque vale que soy de Gavà de toda la vida, pero por tu telefono no me viene nada, he pensat en dir-li. (Nen, sempre compta fins a 100 em deien a casa)

Perquè em passen a mi les coses amb els bancs?

A més, perquè sempre han de parlat de manera extranya. Perquè fan preguntes que saben que no saps. Si jo només vull que em tornis els diners. Perquè t'haig de trucar? Perquè m'haig d'esperar jo per un error teu?

Total, que m’han descomptat 20 euros, que no tinc. Ara haig d’esperar una setmana a que facin no sé què del Banco de España y las comprobaciones del sistema y llamar a la entidad para uqe no se dupliquen los abonos de un movimiento que no se ha producido para poder deshacer lo que no se ha hecho por la caché del ordenador ante la transferencia de sistemas al cargar el ordenador central. Que está en Madrid.

Sort que han estat 20 i no 400.
Que bé, estic tan content de començar una setmana així.
VISCA EL DILLUNS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada