13 de maig 2008

Canvis en l'amor

Si ets home qui llegeix això, voldria saber si en alguna ocasió la teva parella t’ha dit que ja no t’ho curres com abans, com al principi? Quant raó té el meu admirat Motos.

És veritat que abans fèiem coses que amb el temps deixem de fer. Mentre fem la cort, som extremadament romàntics, fem poemes, cantem cançons, acudits boníssims. Coses que indiquin que som la millor opció, que indiquin passió.

Però elles què! No es relaxen elles, o què? Al principi es posen roba interior súper sexy. No només això s’acaba sinó que se’ls oblida conjuntar. Un dia et sorprenen amb un sostenidor negre i unes calces de color carn de la teva iaia. Qui les va inventar? Potser el mateix que va decidir passejar el cap de setmana amb xandall. I no vulguis comentar-ho perquè et pot contestar quelcom com: Perquè m’haig de posar sexy si m’arrenques les calces igual que la pell al fuet?
Potser m’hauré de fer ginecòleg, perquè quan toca revisió, no només es posen el conjuntet interior sinó que dies abans han anat a depilar-se. Que passa amb el ginecòleg? Si ja deu estar acostumat a veure parrussos que semblen catifes de l’IKEA.

El primer sopar poses espelmes. Delicatessen, vi bo… I tot per dissimular. Però si l’objectiu principal és el que és, sucar el melindro!!!! No ens enganyem. I si no és així, no saps que ets gay. Després d’un temps de convivència, vas al gra. T’acostes directament però no serveix. Si ets sincer perquè ets massa brusc, si no ets sincer, sempre et diuen que ets un fals i que ella ja sap el què vols.
O com quan no viviu junts, que et truca (ens truquem) una pila de cops al dia. Què tal? Bé, aquí fent coses? Però bé? Mmmm sii. Em trobes a faltar? Si. Diga’m que m’estimes? Si ja ho saps. Però diga-m’ho. Mires a banda i banda de l’oficina i dius, mmmmimu. Què? Doncs això. Que has dit? Ja no m’ho dius mai i tampoc em truques. Ja però és que vivim junts! I que té que veure això? Collons, què vols que anem per casa amb un walkie talkie per trucar-nos?

El tema de l’amor l’entenem de manera diferent. No sé perquè a elles no els fa fàstic rebentar-te els grans de pus. Per a elles és un acte d’amor. Com que a mi em fa fàstic, no l’estimo. Amor és que has anat a cagar i no hi hagi comentaris posteriors. Elles no, sempre han de cascar alguna cosa referent a l’ambientador, a la pudor a merda.... Si ho dic per si et passa a la feina!!!!!!!

Ho faig per tu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada