27 de novembre 2010

La Cova

Una amiga sempre que es topava amb algú a qui li feia pudor la boca deia una expressió que jo abans no havia sentit mai, "Como le cruje la cueva" per després afegir un "si la cueva le huele así no me quiero imaginar la entrepierna".

Ahir a ma filla gran li van treure deu moluscos de l'esquena. Teníem culebrinas, polls, fongs i herpes.. però moluscos no. Em va fer il·lusió saber que volia col·laborar en l'economia familiar aportant periòdicament musclos, cloïsses i escopinyes per fer al vapor. Llàstima que siguin contagiosos.

Veia que a la consulta em mirava amb una recança diferent a la típica por d'estar al metge. Es va treure la samarreta, es va estirar mentre em seguia mirant amb els ulls ben oberts alhora que jo arrufava el nas.

-Papa, acosta't.
-Què passa?
- Tens desodorant?
-No. Jo també ho he notat.
-Ja ho sé. Al col·legi ho he notat i em sentia una mica... una mica.. com es diu... estava com...
-Incòmoda?
-Si, això.

Una nena de vuit anys s'ha sentit les aixelles i estava incòmoda. Bé. És neta i li funciona el nas.
Al tren no tinc tanta sort. Hi ha gent porca a cabassos amb unes pudors insoportables i ben aviat al matí, tots drets i apretats, amb els braços enlaire per agafar-se et situa a l'infern. I si a més ho acompanyen amb un badall sorollós i pudorós és una de les pitjors maneres de començar el dia.

Hi ha gent de la que pots intuir-ne la olor, saps que tenen una olor corporal diferent, natural com els àrabs o negres, o laboral com els operaris del món de la construcció. Però quan fan AAAAAAAAAHHHHHHHH acompanyat d'un FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf, una mica més et despentinen o fan volar els diaris de tothom, que entre la boca, la pudor que els fa i la ventada, diria que és més un ós de Rioleón Safari que no pas una persona.

No et fiïs de ningú que n'hi ha que enganyen, com el de l'altre dia mentre dibuixava esperant el tren. Senyor respectable assegut al meu costat. El fill de puta porc asquerós s'ha tirat un rot silenciós. Què cabró? Llenties amb xoriç, oi? Eren bones?

Espero que sigui vidrier perquè segur que a casa seva deu trencar constantment vidres i miralls provocat pels rots estridents, pets i trossos de peus de porc que segur expulsa per la boca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada