29 de novembre 2010

Cargol

Què, ens aixequem? Diumenge, quarts de deu. Dos gots de llet, un amb cola-cao i dos cafès amb llet, pa torrat i embotits i alguna galeta dolça. Vaig a comprar el diari i a votar amb un somriure a la cara. Agafo una papereta de cada. Faig broma dient que votaré als Pirates de Catalunya. Un de la mesa exclama un No jodas tío! Vota a uno de los de siempre. L’hauria d’haver denunciat, m’ha coaccionat. Acabo fent-li cas. Diumenge de lectura, de manta, d’espera. Diumenge de queixa. Diumenge de Missa infantil. Tot i que el rètol de la porta indica que a dos quarts d’una és la missa en català, només fem que sentir lecturas de Lucas, oremos y padres nuestros. Em queixo al Mossèn. Diumenge d'àpat ben calent, de migdiada o d'esport, de fer els deures i d’impaciència. Encenc l’ordinador per saber què ha passat abans de l'hora oficial. Falten encara dues hores pel sondeig i ja sabem què diran. Papa, puc encendre el meu ordinador. Què vols fer? Jugar i pintar amb la Valèria. D’acord. Ja han passat vint minuts. M’obres el Word, que no recordo com es fa? Mira, és aquest botó. Gràcies.

Han passat deu minuts i miro que està fent. Sorpresa. Ha començat a escriure la història del cargol Trisqui i el seu amic Pep, un cuc. Porta mitja pàgina sota el títol El cargol ballarí. Un diumenge molt satisfactori. Amb mal de cap i de coll, però molt satisfactori. La seva primera afició és ballar, com ja reflecteix el títol. Qui sap si li ha nascut una segona afició.

Ja veurem on anirà a parar!

1 comentari:

  1. Doncs mira, Davit, jo vaig votar els Pirates. Posats a votar una o altra opció de les de sempre, que defensen els seus interessos, no els meus, em vaig decidir per un vot que potser avui no serà útil, pero qui sap si d'aquí a un temps sí.

    I si li agrada la creativitat, anímala al màxim!!

    ResponElimina