19 de juny 2008

Som molt rics

Fa molts mesos que davant de comentaris del tipus No tinc ni un duro, tot és una merda, sempre contesto el mateix. I no per calmar l’altra persona sinó perquè ho penso de veritat. Sempre dic el mateix. Abans posava l’exemple de mirar els documentals del 33 per adonar-te’n del bé que estem. No cal veure’ls, no cal anar tan enllà per trobar gent pitjor que un mateix.

Nosaltres tenim molta sort i tenim a més gent per sota nostre que no pas per sobre. De veritat que jo soc feliç. Que hi ha coses que m’agradaria fer i no puc? Doncs com tothom, només faltaria! Però aquestes coses no faran que no gaudeixi del que tinc. Tinc una família que m’estima, no tinc cap problema amb ningú, tinc amics, tinc feina, tinc salut. I això que normalment tot ho basem amb el diners. ERROR. I no entraré amb allò dels diners i la felicitat tan típic.

Deixeu-me que posi un exemple del cole. Amb quina nota et conformavesi? De fet tots volíem ser dels millors oi? Jo per exemple si treia un notable ja m’estava bé malgrat que a casa em diguessin que ho podia fer millor. Si de 40 alumnes estava dins els 10 primers en nota global, jo superfeliç. Doncs ara, em segueix passant el mateix. Jo vull viure bé, sense angúnies. Encara que no vulgui ser el més ric del planeta, soc un dels més rics.

I tu també. Només t’has de comparar. I què millor que comparar-te amb tots alhora. Així no hauràs de sentir allò de Depèn amb qui et comparis. Si em comparo amb les meves filles, soc un noi alt. Si em comparo amb la mitjana catalana, soc baix. Res, em comparo amb tots alhora i llestos, i sabré la veritat.

Entra al web http://www.globalrichlist.com/, posa els teus ingressos anuals i veuràs si ets ric o no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada