05 de juny 2011

Suposar

He estat deconnectat un cert temps i ja sé él resultat de tot això. Fa unes setmanes vaig començar a escriure això que en successius posts ho aniràs sabent, si és que vas per ordre, esclar.


Suposar és un error. S'ha d'assegurar. Així evites ensurts. Per norma general s'ha de fer així encara que és inevitable de vegades deixar-ho en mans de la sort.
Fa un mes vaig rebre un mail, el mateix que l'any passat un cop acabada la temporada. Ens anunciaven que començava una lliga de futbol per a socis del Barça. Coincideix que un bon amic em diu que té un amic que s'hi vol apuntar i que buscava gent per jugar-la. La meva pregunta va ser clara: saben jugar a futbol o és per passar l'estona? Ell en sap i juga cada setmana des de fa 7-8 anys amb una gent.

I vaig suposar. I la vaig cagar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada