05 de setembre 2010

Euromed

Estic a l’estació de Gavà a les zero sis a eme. Tot tancat i per tant no puc comprar un bitllet de tren. Vaig a buscar un taxi. Paro a mig camí. Recordo que havia llegit que amb el bitllet d’Euromed hi ha inclòs el Rodalies. L’agafo i posa Incluye cercanías Aeroport – Sants. Òstia, a veure si ara arribo a Sants i no em deixen passar els segurates i la liem. Agafo el taxi. Trenta-cinc euros. Collons.

Passo la maleta, l’ordinador. Em dirigeixo cap al Sr.Euromed, Francisco Euromed.
Bon dia. Senyor Euromed, el bitllet Euromed inclou el bitllet de Rodalies? No, sólo el Aeropuerto Sants. I com és que no entra el Rodalies, perquè vinc de Gavà i m’he hagut de gastar 35 euros. Pues porque no. Ja però ara que és tan aviat no està oberta la taquilla. Yo que quiere que le diga.
Sembla que no m’entén o no vol entendre’m. Faig entrar en escena el meu amic Daviz, venido desde la capital del Reino.

“¿Me está diciendo que si entra el billete Aeropuerto Sants quiere decir que hay personas que cogen un avión para ir al Aeropuerto y luego vienen a Sants para ir a València? Perdone que lo dude mucho caballero. ¿O quizás hay ciudadanos de Valencia que vienen en Euromed hasta la ciudad condal para entonces dirigirse al Aeropuerto y coger un vuelo nacional o internacional? Deje que lo vuelva a dudar”

Uff quina mirada! Els emprenya molt que els diguis caballero sent jo molt més jove que ell, això de deje que lo dude té uns efectes brutals. El tio es posa les ulleres a la punta del nas, em mira per sobre de la montura com si s’hagués posat dins el cos de la Carmen de Mairena em casca un YA LE HE DICHO QUE NO TENGO NI IDEA.

Vale vale no se mosquee. ¿Al menos deséeme un feliz viaje nooooo?

1 comentari:

  1. La primera vez que cogí el Euromed, no leí lo referente al trayecto del Aeropuerto, y estaba convencido de que servía para cualquier Rodalies, así que me subí al tren en Gavà. El problema es que para salir en Sants hace falta el billete para poder pasar las barreras, pero hay un revisor/vigilante al que le enseñas el billete de Euromed/Ave y te deja pasar por una puerta alternativa. Es lo que hice, y no pasó nada. Este señor cree que llegas del Aeropuerto y ya está (de hecho, a veces, me lo pregunta: "llega del aeropuerto, verdad? -Sí"). Y así lo hago cada vez. Sigue existiendo el riesgo de que te pille el revisor en el Rodalies, pero de momento no me ha pasado... Será cuestión de hacerse el tonto cuando pase.

    ResponElimina