10 de setembre 2010

Descansus Interruptus

Cotxe 5 seient 3, finestra. Em permet? Aquí vas tu? Si senyora, macrosenyora. Vamoos a ver si puedes pasaar sin que me levante, a veeeer, que quito esta bolsa, la chaquetaaaa, puedes pasar?
Sort que he fet Pilate aquest estiu i estic molt flexible i he evitat fer-me una distensió multiple. No he evitat però fregar-li amb el cul la cara. Començo a mirar per la finestra. Chico, me llamo Josefina. Muy bien. Y tu? Yo no. Torno a perdre la mirada.

Bienvenidos al Talgo con... destinació Montpellier i aturades a..... and Barcelona. Por favor reduzcan el volumen de sus móviles para........i un descans i viatge més agradable. Thank you.
Quins camps de tarongers més grans, quina extensió de terreny, quina...ooh, uff, quina pudor, ecs, uff quin tuf! Chicooo, chicoo (copets al braç) si quieres almorzar y gustas? No gràcies. Em poso taps a les orelles, grocs, molt grocs, un groc molt llampant, que es vegin molt, que la dona entengui que no vull saber res, que vull descansar, que no vull dinar manxego pudorós con pan.

Chicoo, chicoo, que si quieres SALIR A COMER ME AVISAS Y ME LEVANTO, VALE? Si si, no pateixi que no tornaré a fer d'stripboy. Que es pensa, que els taps desintegren l'aparell auditiu, no cal que cridi senyora, senyorassa. Aconsegueixo adormir-me i evitar que em parli les quatre hores que aquesta merda de Talgo llardós i ronyós triga en arribar. Estic descansant, intentant-ho, somiant, sembla que plou. Òstia no, és pluja de veritat, és real, és la senyorassa que m'ha fotut per sobre l'ampolla d'aigua.
Deja que te limpie, hay perdona, toma un pañuelo i vinga a remenar-me i tocar-me la cama. Deje òstia puta, no me toque y a ver si se está quieta de una puta vez coño, que desde que hemos salido de Valencia no para de moverse y dar por culo. Todo el viaje tocando los cojones joder, que si el puto papelito del puto caramelito, que no hace falta que le quite las arrugas joder, que el ruidito de los cojones molesta un huevo, collons, que si la bolsa arriba, que si ahora abajo, que si quiere hacer ejercicio haga Aquagym joder, que el Talgo no es un gimnasio, joder.

Al final només ho penso.

Em concentro per seguir intentant dormir a pesar de la taquicàrdia. Robertooo, robeeertooo, me oyes ROBEEERTO, que a que hora llego, dices estoOOO o que dices? Vale cariño hasta ahora. Me oyes ahora, si, espera... aquí pone desisei trenta y siete, son las cuatro o las cinco las desisei? Pues eso, a las CUATRO Y TRENTA Y SIETE, vale vale de acuerdo, si , muy bien cariño, si, que si que si, si si, en un rato, valeeeee? adiós adiós.

Sisplau, em posa un desfibrilador? Pfffffff.

De reull miro l'hora, en queda mitja. La dona s'aixeca i comença a agafar les bosses. Amb premeditación y alevosía em faig l'adormit quan veig que a sobre meu en té una. No hi arriba. Uii, ai, ai, que no llego. Mai he dormit tan despert. Perdona, me puedes ayudar con esta bolsa, es que el chico está dormido y me sabe mal. Gracias guapa.
Les meves pregàries funcionen i s'asseu davant, tota sola ella i tot sol jo. Obro els ulls i em relaxo. Es gira, em mira en sentir que remeno la meva bossa i exclama tota sorpresa Pensava que dormias? Grrrrr no, no he dormido res.

I segueixo gaudint com mai abans de les vistes tan boniques que des del tren es veuen de L'Hospitalet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada