20 de maig 2009

Sóc supersticiós?

Tu ets supersticiós?
Jo en principi, no.

El dissabte del Madrid-Barça, vam anar a casa meva a sopar i veure el partit tots plegats, els 6 grans i les dues nenes. Vam començar perdent i vam acabar guanyant. Com que el resultat va ser positiu, vam quedar que ho repetiem el dimecres.

El dimecres juga el Chelsea-Barça. Tornem a quedar els 8. Tornem a començar el partit perdent i al final també tenim un resultat positiu. Vaig suggerir tornar a quedar el dimecres dia 13.

La primera vegada que em vaig posar la samarreta del Barça per veure un partit, va ser el 18 de maig del 94. Estava a casa, assegut, patint 4 fuetades que em treien la respiració i gana.
La segona va ser el 10 de maig d'enguany. Anava preparat per celebrar el títol de lliga. Resultat: empat a tres, i sense lliga.

El dia 13, tornem a anar a casa meva, tots 8, comencem perdent i acabem satisfactòriament. No portava la samarreta.

O sigui, que ja he quedat per sopar a casa meva el dimecres 27 de maig, tots 8 i sense la samarreta.

En final, crec que una mica si que ho sóc.

1 comentari:

  1. David,

    a un company de la redacció li passa una cosa similar, però al revés: només es posa la samarreta quan hi ha partits molt importants (per no abusar); diu que ajuda a l'equip.

    No sé si es tracta de superstició o de bogeria...

    Una abraçada!

    ResponElimina