08 d’agost 2011

Negra

He esperat a estar al país per a fer la valoració final. No sóc un Master Brewer però tampoc són unes desconegudes per al meu paladar. Ahir després d’arribar de Belfast vam sopar al restaurant de la cantonada i vam demanar la famosa Guinness.

Puc assegurar i així ho vaig publicar que la Guinness és una merda. Aigualida, sense gas i amb gust a cafè, sembla un bon pixat de burra. I tinc la tranquil·litat de tenir la complicitat de grans bevedors de cervesa. Vaig provar també la Kilkenny. Ja l’havia demanada que vaig observar que la fabrica la Guinness. I com no, una altra merda. La imatge m’agrada, la publicitat que fan també, els patrocinis que tenen amb l’esport, la fàbrica, tot molt bé, però les cerveses que fan són una merda.

I algú ho havia de dir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada