30 de març 2010

Leonardo

No puc parar de pensar en fer coses, sóc i estic en un moment inquiet, només voldria fer coses molt diferents a les habituals i que sumen 8 hores. Vull escriure un llibre, dibuixar, pintar, fer bricolatge. Tantes coses que fins i tot m'he posat nerviós en algun moment. Voldria tenir temps per fer de tot. Òbvia dir que si tingués la butxaca plena les faria totes.

Acabo un potet d'homeopatia. Li trec els adhesius de la marca. És taronja. Podria fer una estanteria? M'agradaria crear coses i vendre-les al Vinçon. També faria fotos i muntaria una exposició, editaria un recull.... Llegir, vull llegir més. Ara estic amb el Bulevard dels Francesos del Ferran Torrent. M'agrada molt. Hi subratllo les paraules que desconec, en busco el significat i les escric. Penso que deixa de ser un llibre normal i que serà personal quan les meves filles el trobin quan siguin més grans.

No sé si és normal tanta ebullició creativa però coincideix amb l'inici d'aquí a una setmana de les classes a la Universitat. Segur que és per això, ara que veig que aniré més de cul, vull fer moltes més coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada