10 de novembre 2009

Competir

Fa unes setmanes que jugo un campionat de l'esport de moda. El meu objectiu ha estat sempre fer esport, posar-me en una certa situació de tensió i conèixer nova gent amb la que en un futur poder jugar.

Històricament he jugat a tennis amb gent pitjor que jo però que m'han guanyat. Potser per això no he estat jugador professional. Començaven a fer deixadetes i collonades, i jo em creuava perquè allò no em divertia. Llavors m'ho prenia com un entrenament. Tot primers serveis i garrotades. El tio flipava. Era la manera de jo treure'n profit i que ell no s'ho passés bé. El que no permetia és que ell guanyés. Jo perdia, que era i és molt diferent.

Doncs diumenge em va tocar jugar amb dos ELEMENTS que ja us dic ara que no hi jugaré mai més, si depèn de mi. Escalfem, per dir alguna cosa, perquè el pàjaru que tenia davant només feia que passar pilotes putejant. Pujo a la xarxa per voleiar, i el tio vinga a fotre globus. El company, vinga a fer rebotar la piloteta dels pebrots contra dues parets. Ohhhh, tiu, ets superbo, em pots firmar un autògraf, IMBÈCIL? Ja quan vaig arribar pensava que no era ell doncs la indumentària que portava era més pròpia de jugar a futbol sala que a pàdel.

Ja sabíem que eren millors que nosaltres, molt millors, només cal veure els resultats. A qui nosaltres hem guanyat en tres sets i patint, ells els van cascar un sis dos sis un. Però bé, penses que t'ho passaràs bé. Insisteixo que és el meu objectiu principal.

Ens passen la pilota malament, aire sobrat, fallen una pilota i comencen a cridar. Cridar és el que havia d'haver fet jo, cridar un VÉS A LA MERDA, IMBÈCIL! Potser així hagués jugat més "sueltu". Primer set, 6-0. Segon set, 6-2. Fem un altre set o què, que tenim temps? Si si, juguem-ne un altre, IMBÈCIL. Doncs mira per on que ens vam posar 5-2 nostre i pilota de set. Però no em va donar la gana de guanyar a aquest dos imbècils. M'ho vaig prendre com un entrenament i ens van remuntar fins el 7-5. Hauríeu d'haver presenciat la seva actitud. Reien, es descollonaven quan fallaven, no no, jo crec que ha estat dolenta, doncs jo crec que bona, es contradeien ells dos. Bueno, tira dos más, total! TOTAL què IMBÈCIL, eh, total què? La benzinera, IMBÈCIL, què vols, que et tiri benzina total per sobre, o pel teu cotxe, perquè TOTAL, segur que et pots comprar un altre cotxe, oi?

Ara ja estic millor. Quan vaig arribar casa vaig fer dues de les prestatgeries que em faltaven (vegeu Informació), passar l'aspiradora, endreçar armaris, planxar, fer mates amb la Jana, i vaig poder treure'm de sobre tots els mals pensaments.

Sort que el Barça havia guanyat dissabte al vespre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada