10 de març 2008

Eurovisió

Estic tan content! El Rodolfo Chiquilicuatre ha guanyat un concurs i serà el representant espanyol a Eurovisión.

Jo el vaig votar i per tant me'l sento una mica meu. Veure un humorista d'El Terrat del Buenafuente, disfressat, amb una guitarra de joguina, que hagi guanyat, em fa molta il·lusió.

És el preu que té que el que era un concurs, ara sigui un negoci. TVE volia fer negoci i guanyar diners. Volia fer caixa amb un concursant seriós. Doncs caixa n'ha fet. Ara bé, ja que hem de pagar per enviar sms o fer trucades, que com a mínim m'ho passi bé. I per això ha guanyat el Chiquilicuatre.

Fins darrera hora van estar mirant la manera de desqualificar-lo. Però no van poder. Ara no tenen més remei que fer declaracions públiques que recolzaran la decisió d'españ·ña fins el final.

Ja el títol del programa que es deia Salvemos Eurovisión ho diu tot. Aquest concurs està mort. Només necessitem que se'l remati. El problema és que són tantes les ganes de la gent de què s'oblidin del concurs, que el Rodolfo ha aconseguit que se'n parli moltíssim.

Jo el dia del concurs muntaré un sopar a casa per veure si guanya. Em sembla que serà el primer cop que voldré que un representant espanyol guanyi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada