31 de gener 2008

Memòria

Espero que això que faig d'escriure coses, de guardar "feines" com diuen elles que fan al col·legi, els serveixi per ser conscients de què pensaven els seus caps amb 3 i 5 anys. La veritat és que cada dia en tenen una de preparada.

Ja ho fan en un programa que es diu El Hormiguero a la tele on recullen frases de nens i nenes que envien els pares. Jo algun dia també n'enviaré.

Jana
- No diguis futa, això no es diu.
- Jo he dit això, quan? Començo a repassar totes les converses que hem tingut des de les 7 que les aixeco fins que la deixo al col·le per saber en quin moment he dit puta.
- Siiii, has dit "Et futaré un calbot que veuràs"

O algunes que ja he explicat en què li deia a la Valèria que era una caurona i jo entenia cabrona. Com que sa germana l'havia fet caure, doncs era una caurona.

La millor però va ser dimarts a la nit. És la setmana de les disfresses: Dilluns amb un pentinat divertit, dimarts amb la cara pintada, dimecres amb corbata, dijous lliure i demà divendres de pop.
Coincideix però que dimarts fa psico (el gimnàs de la meva època) i sempre ha d'anar vestida amb el xandall. Total, que amb el tema de la disfressa d'una i l'altra, començo a preparar-li la roba. Per un pantaló, samarreta i jaqueta opto jo. Llavors la Cristina diu que "millor" amb un vestit i leotardos.

Marxem cap al col·le amb el vestit i la cantarella de què les mitges se li cauen i que si camina se li abaixen, i que què farà al pati, que no podrà jugar.... i moltes coses més.

Un cop a casa a la tarda em diu:
- Vine papa que et vull dir una cosa.
M'agafa de la mà i em porta a la meva habitació on ja hi era la Cristina. Ens posa un a costat de l'altre, ella s'asseu al llit i ens diu:
- Què, que no és dimarts avui. Havia de posar-me el xandall i cap dels dos se n'ha recordat. Us ho dic als dos perquè us heu equivocat els dos, eh!!

Què puc dir? El que no faré és dir-li que és ella qui ho ha de recordar. És feina meva no?

Valèria
- Papa vull aigua.
- Què més?
- Sisplau.

- Em dones una mica de pernil?
- Que més?
- Sisplau.

- Carinyo, tu com et dius?
- Valèria
- Què més?
- Sisplau.

Lògica resposta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada